Tuto otázku si patrně kladete ve dvou případech – dojde k chybě, napravíte ji a potřebujete ji tam poslat ještě jednou a správně (viz první řešení) anebo jste aktivovali odesílání později a potřebujete tam objednávky odeslat dodatečně. V tom případě se podívejte na řešení druhé.
Objednávka měla být odeslána, ale došlo k chybě
Pokud selže odeslání do Mailstepu, uvidíte v detailu dané objednávky poznámku, obsahující chybu objednávky vypadající přibližně takto:
Takovouto objednávku budete mít možnost odeslat do Mailstepu ručně (po opravení chyby) pomocí červeného tlačítka ve sloupci Akce objednávky:
Integrace byla aktivní až po vytvoření objednávky
Pokud jste aktivovali integraci s Mailstepem až po vytvoření objednávky, tak musíte zopakovat změnu na stav, kdy má dojít k objednávce. Ten najdete ve WooCommerce / Nastavení / Mailstep, zhruba v polovině nastavení Odeslat do Mailstepu.
Pokud je u objednávky tento stav aktivní, tak tam nastavte jiný a pak to změňte na stav pro odesílání do Mailstepu.
Problém popsaný výše má ale poměrně prozaické řešení:
- Vyberte v nastavení Odeslat do Mailstepu volbu Mailstep – Zaplaceno, uložte nastavení. Pro tento stav s největší pravděpodobností žádné odesílání e-mailů nastavené nemáte.
- V přehledu objednávek nastavte těm, které chcete odeslat do Mailstepu tento stav – objednávky se ihned odešlou.
- Vraťte v nastavení Odeslat do Mailstepu zpět stav, který jste tam měli předtím.