1. Home
  2. Mailstep
  3. Znovu odeslání objednávky do Mailstepu

Znovu odeslání objednávky do Mailstepu

Tuto otázku si patrně kladete ve dvou případech – dojde k chybě, napravíte ji a potřebujete ji tam poslat ještě jednou a správně (viz první řešení) anebo jste aktivovali odesílání později a potřebujete tam objednávky odeslat dodatečně. V tom případě se podívejte na řešení druhé.

Objednávka měla být odeslána, ale došlo k chybě

Pokud selže odeslání do Mailstepu, uvidíte v detailu dané objednávky poznámku, obsahující chybu objednávky vypadající přibližně takto:

Neodeslaná objednávka do Mailstepu

Takovouto objednávku budete mít možnost odeslat do Mailstepu ručně (po opravení chyby) pomocí červeného tlačítka ve sloupci Akce objednávky:

Znovu odeslání objednávky (červené tlačítko vpravo)

Pokud na přehledu objednávek nevidíte sloupeček s akcemi objednávky, možná ho musíte nejprve povolit v Nastavení zobrazených informací vpravo nahoře viz obrázek níže

Integrace byla aktivní až po vytvoření objednávky

Pokud jste aktivovali integraci s Mailstepem až po vytvoření objednávky, tak musíte zopakovat změnu na stav, kdy má dojít k objednávce. Ten najdete ve WooCommerce / Nastavení / Mailstep, zhruba v polovině nastavení Odeslat do Mailstepu.

Stav objednávky pro odeslání do Mailstepu

Pokud je u objednávky tento stav aktivní, tak tam nastavte jiný a pak to změňte na stav pro odesílání do Mailstepu.

Pamatujte ale na to, že pokud tam máte nastavený Zpracováno, tak při jeho odeslání WooCommerce posílá e-mail zákazníkovi. Když ho nastavíte podruhé, pošle e-mail podruhé.

Problém popsaný výše má ale poměrně prozaické řešení:

  1. Vyberte v nastavení Odeslat do Mailstepu volbu Mailstep – Zaplaceno, uložte nastavení. Pro tento stav s největší pravděpodobností žádné odesílání e-mailů nastavené nemáte.
  2. V přehledu objednávek nastavte těm, které chcete odeslat do Mailstepu tento stav – objednávky se ihned odešlou.
  3. Vraťte v nastavení Odeslat do Mailstepu zpět stav, který jste tam měli předtím.
Aktualizováno 19 října, 2021

Pomohl vám tento článek?

Související články

Nenašli jste odpověď?
Napište mi a zkusíme to spolu co nejrychleji vyřešit.
Kontaktovat podporu