1. Home
  2. Účet a fakturace
  3. Uživatelský účet

Uživatelský účet

Jak je uvedeno v článku o společnosti Freemius, po prvním nákupu obdržíte e-mail s přihlašovacími údaji k účtu Freemius. Tyto přihlašovací údaje můžete použít k přihlášení do samotného systému Freemius, kde můžete spravovat vaše předplatné, fakturační údaje a další.

Přihlášení do účtu

Přihlásit se do svého účtu můžete na https://users.freemius.com/. Po přihlášení se dostanete do administrace svého účtu, která vypadá přibližně takto:

Správa účtu

Po přihlášení můžete zobrazit své aktuální aktivní předplatné, historii objednávek, své licenční klíče, kde byly aktivovány, změnit své fakturační údaje, stáhnout si faktury atd.

Zapomenuté heslo

Pokud máte potíže s přihlášením, je možné, že jste zapomněli svůj fakturační e-mail a/nebo heslo. Se zapomenutým e-mailem vám zkusím pomoci, pokud mi napíšete číslo licence a web, na kterém je použitá, ale heslo k účtu si můžete obnovit sami.

Stačí přejít na stránku pro zapomenuté heslo v administračním rozhraní Freemius (anebo u přihlášení kliknout na Forgot your password (Zapomněl jsem heslo) a nechat si ho znovu poslat.

Zrušení účtu

Pokud už nemáte žádné předplatné a jste si stoprocentně jisti, že chcete účet na Freemiusu kompletně zrušit, můžete to udělat stiskem červeného tlačítka s nápisem Close account (Zavřít účet) ve svém účtu v sekci My Profile (Můj účet).

Uzavřením účtu ztratíte přístup ke staženým souborům, licenčním klíčům, historii objednávek, fakturám a dalším údajům. Nebudete již dostávat aktualizace funkcí ani zabezpečení pro žádný z placených produktů, které jste si zakoupili, a placené funkce v některých produktech mohou přestat fungovat.

Aktualizováno 19 října, 2021

Pomohl vám tento článek?

Související články

Nenašli jste odpověď?
Napište mi a zkusíme to spolu co nejrychleji vyřešit.
Kontaktovat podporu