1. Home
  2. Účet a fakturace
  3. Změna fakturačních údajů a stažení faktury

Změna fakturačních údajů a stažení faktury

Fakturační údaje

Potřebujete změnit nebo doplnit fakturační údaje (pro celý Freemius účet)? Naštěstí to není žádný problém, můžete ho sami změnit ve svém profilu.

  1. Přihlaste se do svého účtu na https://users.freemius.com/ pomocí e-mailu, který jste použili k nákupu pluginu.
  2. Přejděte do sekce My Profile (Můj profil) a doplňte potřebné údaje – Organization/Company name (Název společnosti), Tax/VAT ID (DIČ), Billing E-mail (Fakturační e-mail), Phone (Telefon), Address Line (Ulice), City / Town (Město), ZIP / Postal code (PSČ), Contry (Země).
  3. Změny se propíší i zpětně do faktur, které najdete v Orders History (Historii objednávek), ale samozřejmě dodatečné přidání DIČ nemá vliv na již naúčtované DPH a projeví se až při příští fakturaci.
Nastavení fakturačních údajů

Faktury

Po každém nákupu nebo prodloužení předplatného obdržíte od společnosti Freemius (naším jménem) e-mail s fakturou. Pokud máte potíže s nalezením uvedeného e-mailu, můžete si stáhnout všechny své předchozí faktury ze svého účtu.

Nejprve se zde budete muset přihlásit pomocí přihlašovacích údajů. Pokud si své heslo nepamatujete, můžete postupovat podle nápovědy a heslo obnovit.

Po úspěšném přihlášení přejděte na záložku Orders History (Historie objednávek). Tam si můžete stáhnout fakturu pro každou z vašich plateb kliknutím na modrý symbol faktury s nápisem Invoice (Faktura).

Přehled objednávek a faktur ke stažení

Pokud se jedná o první fakturu, kterou stahujete ze služby Freemius, budete pravděpodobně muset vyplnit fakturační adresu, aby se mohla ve faktuře zobrazit. Za tímto účelem postupujte podle této nápovědy.

Aktualizováno 24 února, 2022

Pomohl vám tento článek?

Související články

Nenašli jste odpověď?
Napište mi a zkusíme to spolu co nejrychleji vyřešit.
Kontaktovat podporu