Logování

Plugin umí zaznamenávat odchozí a příchozí požadavky z Mailstepu. Záznam uloží vždy, když dojde k chybě anebo pokud si zapnete sledování chyb.

Povolit logování všech požadavků

Pokud chcete zaznamenávat veškeré požadavky (třeba při novém nasazení pluginu), přejděte do nastavení ve WooCommerce / Nastavení v záložce Mailstep a zaškrtněte Povolit logování.

Povolit logování chyb

Zobrazení logu

Na záznam se buď prokliknete z nastavení pluginu přes odkaz „Zobrazit log“ (viz obrázek výše) anebo přes WooCommerce / Stav / Logy a z roletky vyberete správný log (mailstep) se správným datem.

Aktualizováno 14 dubna, 2022

Pomohl vám tento článek?

Související články

Nenašli jste odpověď?
Napište mi a zkusíme to spolu co nejrychleji vyřešit.
Kontaktovat podporu