1. Home
  2. Často kladné dotazy

Často kladné dotazy

Obecné

Jak změním fakturační údaje?
Ve svém Freemius účtu v sekci My Profile (Můj účet), novou fakturu pak budete moci stáhnout v sekci Orders History (Historie objednávek).

➤ Více v nápovědě k nastavení účtu
Kde si stáhnu fakturu?
Ve svém Freemius účtu v sekci Orders History (Historie objednávek), kde najdete všechny objednávky a faktury ke stažení (modrý symbol faktury s nápisem Invoice (Faktura)).

➤ Více v nápovědě k nastavení účtu
Jak zrušit předplatné?
Ve svém Freemius účtu v sekci Renewals & Billing (Obnova předplatného a fakturace) si můžete vybrat licenci, kterou chcete zrušit a klikněte na Cancel Auto-Renew (Zrušit automatické prodloužení).

➤ Více v nápovědě

Kybernaut Mailstep

Mohu zpětně nahrát staré objednávky do Mailstepu?
Ano, s trochou opatrnosti, abyste neodesílali klientům transakční e-mail podruhé.

➤ Více v nápovědě k znovu odesílání objednávek
Lze změnit číslo objednávky odesílané do Mailstepu? (více WooCommerce e-shopů, jeden sklad)
Ano, plugin je kompatibilní s pluginy WooCommerce Sequential Order Numbers, Sequential Number Pro a Toret Order Numbers.

Pozor na číslo objednávky, které nesmí obsahovat písmena (plugin automaticky tuto situaci ošetří, ale pokud máte např. jednu řadu CZ0001 a SK0001 variabilní symbol bude stejný). Pokud potřebujete jakkoliv upravit programátorsky varibilní symbol, využijte tohoto filtru a upravte si parametr var_symb.
Mohu některé/všechno zboží posílat jako křehké?
Ano, pomocí tohoto filtru a upravte si hodnotu parametru fragile na 1, tam, kde to potřebujete.
Chyba – hodnota objednávky není nastavena
Pokud prodáváte v EUR místo CZK, je potřeba povolit přepočet hodnoty objednávky na straně Mailstepu, kontaktujte prosím jejich podporu.