1. Home
  2. Často kladné dotazy

Často kladné dotazy

Obecné

Jak změním fakturační údaje?
Ve svém Freemius účtu v sekci My Profile (Můj účet), novou fakturu pak budete moci stáhnout v sekci Orders History (Historie objednávek).

➤ Více v nápovědě k nastavení účtu
Kde si stáhnu fakturu?
Ve svém Freemius účtu v sekci Orders History (Historie objednávek), kde najdete všechny objednávky a faktury ke stažení (modrý symbol faktury s nápisem Invoice (Faktura)).

➤ Více v nápovědě k nastavení účtu
Jak zrušit předplatné?
Ve svém Freemius účtu v sekci Renewals & Billing (Obnova předplatného a fakturace) si můžete vybrat licenci, kterou chcete zrušit a klikněte na Cancel Auto-Renew (Zrušit automatické prodloužení).

➤ Více v nápovědě

Kybernaut Mailstep

Mohu zpětně nahrát staré objednávky do Mailstepu?
Ano, s trochou opatrnosti, abyste neodesílali klientům transakční e-mail podruhé.

➤ Více v nápovědě k znovu odesílání objednávek